Log in
inloggen bij
Hulp bij wachtwoord
Geen account?
shop word lid
Home / Columns / Artikelen

We doen wat we doen

- 21 november 2011

“We doen wat we doen, en vraag niet waarom”, zong Astrid Nijgh in 1973. Eigenlijk een treffende typering van de marketing benadering in de bouw. Je mag niet iedereen over één kam scheren, maar bedrijven doen overwegend niet wat er wordt gevraagd en handelen uit instinct of routine, en dan altijd in het verlengde van de bestaande producten. ‘Zo doe ik het altijd’ lijkt een rechtvaardiging, maar is dat terecht? Deze Paradox gaat over de discrepantie tussen enerzijds het aanbodgericht denken dat in de industrie nog steeds overheerst, en anderzijds een zich snel ontwikkelende vraag waarop veel te langzaam wordt ingespeeld.

Volledige bericht lezen?

Het volledige item is gratis beschikbaar voor onze leden.
Nog geen lid? meld u aan bij ons netwerk.

Reacties

bekijk ook
x Met het invullen van dit formulier geef je Renda en relaties toestemming om je informatie toe te sturen over producten, dienstverlening en gerelateerde zaken. Akkoord
Renda ©2025. All rights reserved.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie AccepterenWeigeren