Log in
inloggen bij
Hulp bij wachtwoord
Geen account?
shop word lid
Home / Columns / Artikelen

Hoofdstuk 2. Denken vanuit de klantwaarde

- 20 september 2013

Om bewoners te betrekken bij keuzes en besluiten in renovatieprojecten, is het belangrijk bewust te zijn van de rol die een woningcorporatie heeft als maatschappelijk ondernemer. Deze bewustwording helpt bij het zoeken naar de geschikte vorm van klantgestuurd renoveren. Welke waarden creëert de corporatie daarmee en welke relaties met belanghebbenden (bewoners!) worden aangegaan? Dit hoofdstuk beschrijft de vier waarden van maatschappelijk ondernemers en de drie vormen van participatie met de bijbehorende relaties.  Dit hoofdstuk is onderdeel van renda extra ‘Klantgestuurd renoveren, bewonersbetrokkenheid in de praktijk’, die 20 september is verschenen. Hierin leest u de resultaten van het Futura-onderzoek naar manieren waarop bewoners benaderd kunnen worden en de rol die ketensamenwerking daarbij kan spelen.  Lees alle artikelen in het dossier Klantgestuurd Renoveren.

Volledige bericht lezen?

Het volledige item is gratis beschikbaar voor onze leden.
Nog geen lid? meld u aan bij ons netwerk.

Reacties

x Met het invullen van dit formulier geef je Renda en relaties toestemming om je informatie toe te sturen over producten, dienstverlening en gerelateerde zaken. Akkoord
Renda ©2025. All rights reserved.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie AccepterenWeigeren