Log in
inloggen bij
Hulp bij wachtwoord
Geen account?
shop word lid
Home / Columns / Artikelen

Hoofdstuk 1. De rol van de klant bij renovatie

- 20 september 2013

Aanleiding van het onderzoek vormt de behoefte van de woningcorporaties binnen Futura om meer inzicht te krijgen of, en zo ja, hoe zij bewoners kunnen betrekken en zeggenschap geven tijdens onderhoud en renovatie. Om deze vraag te begrijpen is het goed om te kijken naar de achtergronden bij dit thema. Daarom wordt hier ingegaan op woningrenovatie, de huidige vraagstukken daarbij, en waarom de klant een rol moet krijgen in dit proces.  Dit hoofdstuk is onderdeel van renda extra ‘Klantgestuurd renoveren, bewonersbetrokkenheid in de praktijk’, die 20 september is verschenen. Hierin leest u de resultaten van het Futura-onderzoek naar manieren waarop bewoners benaderd kunnen worden en de rol die ketensamenwerking daarbij kan spelen.  Lees alle artikelen in het dossier Klantgestuurd Renoveren.

Volledige bericht lezen?

Het volledige item is gratis beschikbaar voor onze leden.
Nog geen lid? meld u aan bij ons netwerk.

Reacties

x Met het invullen van dit formulier geef je Renda en relaties toestemming om je informatie toe te sturen over producten, dienstverlening en gerelateerde zaken. Akkoord
Renda ©2025. All rights reserved.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie AccepterenWeigeren