Log in
inloggen bij
Hulp bij wachtwoord
Geen account?
shop word lid
Home / Columns / Artikelen

Hoe stellen we de klant centraal?

- 29 maart 2013

De klant is koning. Althans, dat is hij in de commerciële sector. In de bouwsector ligt dit iets anders, terwijl juist daar sprake is van een vaste klant. Want gemiddeld woont een bewoner tien jaar in een woning. Sterker nog: specifiek de bestaande woningvoorraad heeft als belangrijkste eigenschap dat hij bewoond wordt. Maar de vanzelfsprekendheid van de relatie tussen deze klant en aanbieder, leidt ertoe dat de klant uit het vizier verdwijnt. De bewoner blijft over, die gezien de schaarste blij mag zijn dat hij er woont. Hoe komt hij weer terug in beeld?

Volledige bericht lezen?

Het volledige item is gratis beschikbaar voor onze leden.
Nog geen lid? meld u aan bij ons netwerk.

Reacties

x Met het invullen van dit formulier geef je Renda en relaties toestemming om je informatie toe te sturen over producten, dienstverlening en gerelateerde zaken. Akkoord
Renda ©2025. All rights reserved.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie AccepterenWeigeren