Log in
inloggen bij
Hulp bij wachtwoord
Geen account?
shop word lid
Home / Columns / Artikelen

Het vermarkten van een concept

- 15 december 2010

Conceptueel bouwen (CB) biedt klanten keuze uit oplossingen die voor een doelgroep en dus projectonafhankelijk zijn ontwikkeld, maar die voldoende open of conceptueel zijn om per klant tot maatwerk te komen. Deze manier van werken vraagt van bedrijven strategische keuzes op meerdere gebieden. Dit artikel gaat in op de vraag hoe men een concept het beste kan vermarkten. Hierbij ligt het accent op het vermarkten en verkopen van concepten voor bouwwerken.

Volledige bericht lezen?

Het volledige item is gratis beschikbaar voor onze leden.
Nog geen lid? meld u aan bij ons netwerk.

Reacties

bekijk ook
x Met het invullen van dit formulier geef je Renda en relaties toestemming om je informatie toe te sturen over producten, dienstverlening en gerelateerde zaken. Akkoord
Renda ©2025. All rights reserved.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie AccepterenWeigeren